Când o să vă ceară banii, să faceți asa:

Dacă din greșeală ați spart un produs în magazin, nu vă grăbiți să plătiți pentru el!
Când o să vă ceară banii, să faceți asa:

Acest incident poate rămâne nepedepsit! Dacă, desigur, a fost un accident.

Ați spart un produs în supermarket? Nu vă faceți griji și nu vă grăbiți să plătiți pentru neglijență dvs.

Dacă daunele nu sunt din vina dvs., nu sunteți obligat să plătiți pentru ele.

De exemplu, ați atins accidental o sticlă și aceasta a căzut și s-a spart. Vedeți dacă pe raft există bare de protecție, acestea sunt necesare pentru stabilitatea produselor. Absența acestora și ulterior deteriorarea produselor, este vina lucrătorilor din magazin.

Există și alte standarde pentru amplasarea mărfurilor: distanța dintre rafturi ar trebui să fie de cel puțin 1,4 metri.

Cu cât suprafața magazinului este mai mare, cu atât distanța dintre rafturi crește:

1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m 2
1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².
2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².
2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².
Paznicul s-a năpustit asupra ta cu amenințări? Nu permiteți ca angajații magazinului să vă intimideze sau să vă amenințe.

NU UITAȚI! Numai instanța vă poate obliga să plătiți pentru bunurile vătămate. Nu trebuie să faceți acest lucru imediat!

Mai bine cereți personalului să vă dea cartea de reclamații. Descrieți în detalii tot ce s-a întâmplat.

Este foarte posibil ca în acest moment, administrația magazinului să-și schimbe atitudinea.

La urma urmelor, se tem foarte tare de litigii și de inspecții.

Dacă angajații magazinului continuă să vă preseze, propuneți să rezolvați problema în instanță.

Amenințați că veți depune plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Ați întâlnit astfel de situații? Cum v-ați comportat? Asigurați-vă că împărtășiți prietenilor aceste informații utile!