Câți bani a plătit pasagera unui avion pe un sendviș comandat la bordul navei? A primit o chiflă cu maioneză și frunze de salată

O pasageră și-a comandat un sendviș cu pui și șuncă în avion, însă a rămas surprinsă când a văzut ce a primit, de fapt.

O tânără a așteptat cinci ore la coadă pentru a face check-in-ul pe un aeroport din Anglia, apoi când a urcat în avion, pasagera a dorit să-și comande ceva de mâncare.

Zis și făcut! După ce s-a uitat pe meniu, i-a atras atenția un sendviș cu pui și șuncă, inspirată să aleagă preparatul din fotografia de prezentare a respectivului produs.

Ei bine, când a primit comanda, tânăra a rămas mască. Aceasta a filmat totul și a urcat apoi imaginile pe TikTok, filmulețul viralizându-se rapid.

Pasagera, reacție dură la adresa companiei de zbor
Pasageră într-un avion care zbura către Marbella, Tegan Insley pe numele său, a avut o reacție dură la adresa companiei aeriene, asta după ce și-a comandatun sendviș care ar fi trebuit să fie, de fapt, cu pui și șuncă, care a costat nici mai mult, nici mai puțin de 4,3 lire sterline, echivalentul a 5 euro.

În realitate, lucrurile nu au stat așa, căci în locul unui sendviș cu pui și șuncă, Tegan Insley a primit o chiflă cu maioneză și frunze de salată.

Tânăra de 20 de ani a filmat totul și a urcat imaginile pe internet, filmarea viralizându-se rapid.

În același timp, Tegan Insley a mai povestit pe platforma de socializare cum compania low cost ”a lucrat-o murdar”, mai ales că nu mâncase de ore întregi.

Tânără a mărturisit că ceea ce a condus-o către această alegere în privința produsului pe care să-l comande a fost chiar fotografia de prezentare a sendvișului, acolo unde părea că feliile de pâine sunt umplute din abundență cu mai multe ingrediente.

Tegan a filmat atât fotografia de prezentare a sendvișului, cât și ceea ce a primit. Mai mult decât atât, tânăra de 20 de ani a mai povestit pe internet că, de foame, și-a pus câteva chips-uri între cele două felii de pâine, care erau umplute, de fapt, cu maioneză și salată.

În secțiunea de comentarii, internauții au povestit despre experiențele lor cu respectiva companie de zbor, despre care au spus că nu au fost unele plăcute.

Mai mult decât atât, la scurt timp, compania aeriană a cerut scuze pasagerei, prin intermediul purtătorului de cuvânt al firmei.

„Suntem mândri să oferim o experiență premiată din momentul în care oamenii își încep vacanțele cu noi, inclusiv mâncarea și băuturile noastre din timpul zborului. Mâncarea noastră în timpul zborului primește în mod constant feedback grozav de la clienți, am dori să-i cerem scuze clientului pentru orice inconvenient cauzat cu această ocazie izolată. Vom analiza situația împreună cu furnizorul nostru”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei.